Verhuisd!

Ik vertelde het al eerder op mijn oude blog: Ik vond An’s Geflans gewoon niet meer zo passen, en eigenlijk ook een beetje neerbuigend klinken.
Ik heb toen lang gezocht en uiteindelijk een nieuwe naam gevonden. Dit is wat ik er destijds over schreef…

Mijn oma zei altijd: “Kom een beetje bij me dichter, ik hou zo van je veel…”
Ik denk dat ze het zelf heeft verzonnen want ik heb het buiten onze familie nooit gehoord. Mijn lief en ik maakten daar een iets korter: “Van je veel” en “Van je meer” van.

Nu zocht ik al een hele poos naar een naam die ik op een eigen label kon laten zetten. Ik had al meerdere dingen geprobeerd maar nooit was ik er 100% blij mee. Mijn blognaam ‘An’s geflans’ vond ik eigenlijk ook wat neerbuigend. Met name omdat mijn geflans tegenwoordig eigenlijk steeds netter wordt.
Maar wat dan? Ik zocht naar iets dat écht bij me past en zo kwam ik op ‘Van je veel’.
Ik naai en haak immers vooral voor de mensen waar ik heel veel van houd!

Vandaag naaide ik voor het eerst mijn labeltje in een jurkje voor Fenna. Toen ik het resultaat zag wist ik dat ik goed had gekozen. Dit is een leuk label, hier ben ik blij mee!
Dan ook maar meteen de Facebook-pagina waar sommigen al een aantal keer om hadden gevraagd aangemaakt en waarschijnlijk verplaats ik mijn blog ook binnenkort naar https://vanjeveel.wordpress.com/!
(Bij deze dus)

Wie weet… als ik ooit weer voor mezelf begin… Van je veel als merknaam?

Die facebookpagina die ik opende (https://www.facebook.com/vanjeveel) trok meer likers dan ik had gedacht, en dat vond ik zo leuk dat ik iets terug wilde doen. Daarom schreef ik voor de zomer al dat ik een give-away zou organiseren als ik mijn blog zou verhuizen, en dat blogje kwam ik net weer tegen.
Het was even op de achtergrond verdwenen vanwege de recente drukte met mijn nieuwe baan en de algehele drukte met drie kleine kindjes, maar ik ben het niet vergeten hoor!

Over de inhoud van de give-away moet ik nog even nadenken, maar wat in het vat zit… je weet wel!

Dan wens ik je nu vast een hele goede jaarwisseling en alle goeds voor 2015 toe. Tot snel!

2 gedachtes over “Verhuisd!

Geef een reactie

