Help!

We gaan deze zomer de kinderkamers aanpakken. Iedereen gaat verhuizen en alle kamers worden behangen, geschilderd én opnieuw aangekleed.

Voor de jongens kan ik me nog wel inhouden. Rens wil robots, zoals Cas nu heeft en ik vind het behang van Cas’ kamer nog steeds geweldig dus dat worden waarschijnlijk twee kamers in Robot-thema.

Fenna krijg een kamer in Pip studio stijl… En dáár gaat het mis!!!
Ik sla helemaal door met het zoeken naar behang en het kopen (ja, nú al!) van stoffen om zelf accessoires en dekbedovertrekken te maken. Die van Pip zelf zijn namelijk nogal prijzig… Maar onderhand was zelf kopen bijna net zo voordelig geweest!
Kan iemand me even tegenhouden?!?!

Een kleine impressie:

Wat gekochte (bureau)accessoires

2015/01/img_0642.jpg

Via Marktplaats kocht ik bij iemand echte Pip stofjes. Nu zijn die niet per meter of van de rol verkrijgbaar, dus er zijn serieus mensen die dekbedovertrekken kopen en deze tot lapjes verknippen om ze door te verkopen. En ik ben zo iemand die dat dan koopt 😀

2015/01/img_0643.jpg Dat wordt denk ik een mooie sprei…

En deze kocht ik voor dekbedovertrekken en kussenhoesjes:

2015/01/img_0645.jpg

2015/01/img_0641.jpg

En het behang, oooohhhh dat mooie behang!!!
Kijk dan wat een snoepjes…

2015/01/img_0653.jpg
Dat wordt nog een moeilijke keuze!

En dan moeten er natuurlijk nog een vreselijk kitscherige stoel en kastje op de kamer ook. Het is maar goed dat ze straks een grotere kamer heeft!

Maargoed, voorpret dus. Ik vermaak me wel. Maar kan iemand mijn bankrekening even blokkeren?!

Kijk eens op mijn oude blog voor meer zelfgemaakts!

7 gedachtes over “Help!

  1. Linn zegt:

    Haha! Heerlijk toch? Het is een stijl die jaren mee kan, dus als de jongens misschien klaar zijn met de robots is zij met een paar nieuwe assecoires al weer helemaal gelukkig. Ik help je niet echt hè? Sorry!

    Like

Geef een reactie

