GIVE AWAY!!!

Om mijn nieuwe blog te vieren geef ik iets weg!

Ik maak tegenwoordig voor kinderverjaardagen vaak een rugtasje met naam. Niets ingewikkelds maar wel altijd een groot succes!
Hier twee voorbeelden:

2015/01/img_0539.jpg

2015/01/img_0594.jpg

Ik geef zo’n rugtasje (met naam naar keuze uiteraard πŸ˜‰ ) weg.

Wat moet je doen?
1: Word volger van dit weblog en/of volg Van je Veel op Facebook (Klik op de link)
2: laat onder dit bericht OF op de Facebookpagina een reactie achter met welk tasje je zou willen winnen (zie foto hieronder voor stoffen, met alwéér excuses voor de schrecklich slechte kwaliteit van de foto’s!)

2015/01/img_0712.jpg

Om iedereen ruimschoots de tijd te geven mee te doen trek ik op 4 februari de winnaar!

Succes πŸ™‚

10 gedachtes over “GIVE AWAY!!!

  1. gerdien zegt:

    Volg sinds kort! Die tasjes zijn zo leuk! Nr 3 voor onze zoon die mag starten op de peuterspeelzaal zou leuk zijn! Hij heeft daar een tas met zijn naam erop nodig, mooier als dit is er vast niet! πŸ™‚

    Like

  2. lucy zegt:

    Wat superleuk, deze giveaway!

    Gijs (en ik) wordt vast heeeeel blij van nummer 3. Kan ‘ie straks hip op pad als hij naar de peuterspeelzaal mag πŸ™‚

    Like

Geef een reactie

