Out with the old…

in with the new!

Na een grote opruimactie van Fenna’s kast vond ik dat er wel weer wat bij kon. Niet dat er niets overbleef in haar kast hoor, hij puilt nog steeds uit 😂

Maar toch kwamen daaar weer wat dingen bij de laatste dagen…

Nog een zwierig jurkje net als het lichte jurkje uit mijn vorige blog. 

      

Met bijpassende legging. Deze bleef wel heel gelukkig. De legging met de roze streepjes had na 1 dag dragen een kapotte knie…

Patroon jurk: Knippie (aangepast aan kind) // Patroon legging: B-inspired // Stof: Stenzo

En een simpel jurkje van een gaaf stofje. Ik was nog even bang dat het een nachthemd zou lijken maar gelukkig staat het haar erg leuk! 

       

Ook met bijpassende legging, want van de 38 leggings in haar kast had er natuurlijk niet een de goede kleur 😄

Toevallig bleek het deze week ook Kids Clothes Week te zijn, met als thema ‘Wild Things’. Ik wist het niet, maar vind deze wilde kat daar best bij passen 😉

Patroon jurk: B-inspiref // Patroon legging: B-inspired // Stof: Joyfits


En dan nog deze… Met een soort zebrastrepen. Dat was me een draak om te maken zeg… Maar dat is een ander verhaal 😁 

wordt vervolgd… 

2 gedachtes over “Out with the old…

Geef een reactie

