Moederdag ❤️

Mijn moeder zei altijd dat ze op moederdag het liefst zelfgemaakte cadeaus kreeg. Hoewel we al jaren niet meer echt aan moederdag doen probeer ik de laatste jaren toch weer een zelfgemaakt cadeautje voor mijn moeder, en die van Roy, te maken.

Fenna en ik maakten deze keer voor beide oma’s een tas. 

Met textielstiften kleurden we stof van Ikea in… 

     En vervolgens naaide ik daar tassen van… 

       De tassen zijn omkeerbaar dus je kunt zelf kiezen welke kant je binnen of buiten wilt. De stof aan andere kant is ook van Ikea. 

     En zelf werd ik natuurlijk ook niet vergeten ❤️ 

   Mijn moeder had gelijk hoor. Zelfgemaakte cadeaus zijn echt de leukste!

Lekker stel 😍 

Geef een reactie

