Aardbeien met slagroom…

Fenna heeft zaterdag een kinderfeestje. Dit meisje was vorig jaar de eerste die een tasje met naam kreeg dus dit jaar moest ik iets anders verzinnen. 

Ik word hier zo blij van!! ❤️

   
       

Ik ben begonnen met dit patroon, maar heb daar vervolgens behoorlijk veel aan veranderd.   Door de ruches aan de onderkant moest ik de zijkanten aanpassen en daardoor is het schortje nu breder dan het originele patroon. Maar dat geeft niet want dan heeft de jarige job er des te langer plezier van.  
Ik weet niet of het een blijvertje als verjaardagscadeau is trouwens. Het was me nogal een klus. Maar dan heb je ook wat 🙂 

Hopelijk is Fenna’s klasgenootje er net zo blij mee als ik. Anders wil ik hem terug 😉

Geef een reactie

