Gehaakt!

Al een hele tijd in mijn hoofd en al vaak ideeën en patronen gezocht op Pinterest maar pas nadat ik mezelf had getrakteerd op het boekje ‘Rokjes haken’ ben ik eraan begonnen

Hij bleef heeeel lang liggen en even was ik bang dat hij hetzelfde lot beschoren was als de deken waar ik máánden geleden voor de zoveelste keer aan begon: onderin de mand met wol…

Maar ik herpakte me en eindelijk heb ik hem afgemaakt! Ik vind hem zelf echt geweldig leuk ❤️

  

Toch weet ik niet of er ooit nog een vervolg komt want mán wat duurt dat lang!! In de tijd die ik aan het haken heb besteed kan ik 10 rokjes naaien.

De bloemetjes, dat is meer mijn ding. 10 minuten per bloem, hoppetee 😉

Maargoed, Fenna is een leuk rokje rijker!

Patroon: ‘Rokjes Haken’, gehaakt met Phil coton 3 van Phildar op naald 3,5.

Geef een reactie

