Jongensnaaisels (KCW #1)

Ik krijg wel eens de vraag of ik ook veel voor de jongens naai.

Euh.. Nou eh… Nee dus.

Fenna’s kast hangt vol met zelfgemaakte jurken en rokjes maar Rens en Cas schieten er vaak bij in. Stom, want naaien voor jongens is óók heel leuk!!

Zo maakte ik afgelopen week 3 t-shirts. Dezelfde t-shirts nog wel 🙂

Twee waren een cadeau en eentje was voor mijn grote jongen. Nog geen vier jaar en maat 116…
Het shirt zit hem als gegoten dus ik maak er de komende tijd waarschijnlijk nog wel een paar.

Hier gaat hij een middagje wennen op de kleuterschool waar hij na de zomervakantie begint ❤️
Tricot met planeten: BBMS.nl
Zwarte tricot uit mijn voorraad.
Patroon: Ottobre 3/2013

Ik maakte ook nog een rugtasje voor een van de jongens voor wie de andere shirtjes waren en had bedacht dat het leuk zou zijn om daar een los ritsvakje aan te maken. Dus maakte ik een ritstasje, heel netjes. Keerde het met de goede kant naar buiten en zag…

Argh…

Ik heb er eerst heel hard om gelachen en toen besloten het zo te laten. Ik heb de naam op het tasje geflockt om de op-zijn-kop auto’s te camoufleren en op het rode deel een mooie oranje auto. Daar zijn alleen geen foto’s van, vergeten…

    

Stof: Vintage Ferdinand van Soft Cactus
Eigen patroon en koord van Action

En laten deze jongensnaaisels nou ook nog eens heel goed passen bij het thema van Kids Clothes Week die deze week is: Travelling…

Iets met meer geluk dan wijsheid 😉

Geef een reactie

