Join the hype

Vorig jaar verschenen er overal in blogland shirts, truien, rokjes en weet-ik-veel gemaakt met kussenslopen van Zeeman en Action.
Deze met de pauw vind ik bijvoorbeeld erg mooi, maar als je Google’t op ‘trui kussensloop’ kom je nog veel meer mooie (en ook minder mooie) voorbeelden tegen.

Vorig jaar deed ik er nog niet aan mee, maar toen ik dit jaar met het aanbreken van de herfst wéér allerlei vossen-, wolven- en uilentruien voorbij zag komen ben ik gezwicht en ging ik zelf ook eens kijken bij Action.
Helaas geen pauwen meer, maar ik vond er wel een stoere wolf en uil. Dubbelzijdig, dus potentieel twee truien per sloop 😉

Rens was de eerste die nieuwe truien nodig had. Dus voor hem maakte ik met het patroon van de Kaptrui uit SVDHZ eerst een trui met een wolf: 
En daarna nog een trui met een uil. Mijn persoonlijke favoriet! Jammer dat mijn hangkleuter niet even wilde poseren in deze trui… 

    
Ik hou mijn ogen open naar een leuke meisjesprint. Fenna kan ook wel een nieuwe trui gebruiken!

Een gedachte over “Join the hype

Geef een reactie

