More selfish sewing :-)

Schaamteloos gekopieerd van mijn Facebookpagina πŸ˜‰ 

Ik ben de laatste tijd erg into jurken-naaien-voor-mezelf. 

Voor de twee laatste/nieuwste gebruikte ik weer het patroon wat ik al eerder heb gebruikt voor de ‘last-minute-jurk’ van laatst. De It’s a fits 1059.

Ik dacht dat ik het probleem met de rommelige mouwinzet had getackeld maar het blijft tobben en het resultaat is dan wel draagbaar maar toch niet helemaal naar mijn zin…

Voor de volgende jurk ga ik toch een ander patroon zoeken!

Maargoed, twee jurken erbij πŸ™‚ 
Een blauw/zwarte punta di roma van Rijs Textiles en een soort denim tricot van het Stoffenspektakel. Die laatste vond ik een beetje saai dus die heb ik opgeleukt met twee applicaties. Misschien niet helemaal naar wens maar ik ben er tΓ³ch blij mee!

Bij gebrek aan betere foto’s moeten jullie het met deze doen… Excuses! 

    
    
   

Een gedachte over “More selfish sewing :-)

Geef een reactie

