Mochila, eindelijk af!!!

Maandenlang bleef hij onafgemaakt liggen. Op momenten vond ik het dodelijk saai en zag ik er geen brood meer in, maar naarmate het einde in zicht kwam werd ik met elke toer enthousiaster! En nu is ie af!!!


Ik heb er een voering met rits in gemaakt:

En de band is geweven op een Inkle loom. 

Ik gebruik mijn tas dagelijks. Hij is niet te groot en lekker handzaam. 

Ik ben al met de volgende begonnen. Fenna krijg deze Oilily look-alike van ‘Maak het hip’ ❤️

Ik denk dat ik daar een rugtas van maak voor haar, maar eerst eens zorgen dat ik deze ook af krijg!

Geef een reactie

