Terug van weggeweest!

Ik ben er weer! Niet dat ik heel lang weg was hoor, verrassend kort zelfs, al zeg ik het zelf. 

Ik had een kwaadaardig knobbeltje in mijn schildklier dat eruit moest. Dat het kwaadaardig was wisten we toen nog niet, dus is gelukkig de helft van mijn schildklier maar verwijderd. En omdat het knobbeltje klein was, mag ik de andere helft houden en ik hoef verder geen nabehandelingen te ondergaan. Daar zijn we heel blij mee dus!!

Schildklierkanker is in het grootste deel van de gevallen mild, bijna niemand gaat er dood aan. Ik ook niet. Ik heb in ieder geval helemaal geen plannen in die richting. 

Ik zag mezelf niet echt aan grote nieuwe naaiprojecten beginnen tijdens mijn herstel maar ik had wel een enórme bak met onafgewerkte projecten en verstelwerk waar ik af en toe een greep uit wilde doen. En dat lukte!

Van de 28 projecten op mijn lijstje heb ik er de afgelopen tijd 19 kunnen afwerken. Wat een lekker gevoel is het om steeds weer iets door te kunnen strepen!

Daarnaast heb ik tóch een paar kleine nieuwe dingen kunnen maken. Gewoon, op mijn gemak. 

Hier een greep uit wat ik heb gedaan de laatste tijd, met excuses voor de dramatische kwaliteit van de foto’s 😁

Rok van joggingstof voor mezelf

Spijkershort voor Fenna

Candy-dress voor Fenna en t-shirt voor Rens. 

Rugtasje voor jarige Daan. 

Jurkje voor Fenna

Juffencadeautjes!

En zoals ik al zei: een hoop verstelwerk… Waaronder:

Een kapotte kontzak

Kapotte knie

Leggings ingekort tot shorts voor onder rokjes en jurkjes. 

Jurk van mezelf opnieuw omgezoomd. 

Inmiddels zijn er ook alweer wat nieuwe projecten in die bak-zonder-bodem belandt. Zo gaan die dingen he?
Maargoed; ik ben dus terug. En blij om terug te zijn. Sinds gisteren ben ik ook weer voor 50% aan het werk en over twee weken werk ik weer volledig. Kijk me eens blij zijn!

😉

5 gedachtes over “Terug van weggeweest!

  1. Oma fort zegt:

    Reactie van je vader: Hij houdt van zijn creatieve en blije dochter. Hier sluit ik mij helemaal bij aan. WT heb je weer een werk verzet. Alleen al al die ideeen! Geweldig. Chapeau. Carpe Diem.X.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

