Spuit elf maakt een mandje van touw…


Ergens in mei verschenen de eerste op verschillende social media: mandjes gemaakt van touw. Ik vond ze direct leuk en ze gingen op mijn to do lijst maar, zoals met zoveel dingen op die lijst, daar bleven ze vervolgens heel lang staan. Dat kwam ook doordat ik katoenen koord wilde gebruiken want de versies met het polyester koord van Action vond ik toch minder mooi. 

Afgelopen weekend liep ik in de bouwmarkt tegen een klosje katoenen koord aan. 4 mm dik en 20 meter lang. Iets dikker had ook nog wel onder mijn naaimachine gepast, maar dit mandje is al verrassend stevig!

Ik vind hem leuk, en dat eindeloze gedraai en gezigzag is op een soort meditatieve manier ook heel ontspannend. Ik denk dat ik nog even terug ga naar de bouwmarkt 😉

Voor allerlei doeleinden te gebruiken!

Ik werkte het uiteinde weg met een stukje kurkleer, wat ik voor de symmetrie dan ook maar aan de andere kant toevoegde.
Het originele bericht vind je HIER (klik) en op datzelfde weblog zijn meerdere berichten met mooie voorbeelden te vinden. 

Een gedachte over “Spuit elf maakt een mandje van touw…

Geef een reactie

