Wat zat er in de vakantiekoffer dit jaar?

Onze vakantie is inmiddels alweer twee maanden geleden maar ik had op mijn Facebookpagina beloofd een blog te schrijven over welke zelfgemaakte kledingstukken er allemaal in de vakantiekoffer zaten.

Er moet me eerst even iets van het hart…. IK WIL NOOIT MEER KAMPEREN!

Eerlijk is eerlijk, we hadden echt niet de beste en mooiste camping uitgezocht. En wij zaten in een stacaravan dus dat mag je niet eens echt kamperen noemen. Met muren en een dak en een eigen badkamer én toilet tot je beschikking. Maar het is gewoon niets voor mij. Voor ons, moet ik zeggen, want gelukkig denkt de man er precies zo over.
We hebben ontelbare redenen, die ik hier niet ga noemen, om kampeerfans niet tegen het hoofd te stoten ;-P

Heel on-campings had ik dus ook veel te veel en veel te mooie (deels) zelfgemaakte kleding meegenomen. Ik heb daar niet bewust foto’s gemaakt, dus moet het doen met de foto’s die ik op mijn telefoon heb staan. Een deel van de kleding heb ik al eens op mijn Facebookpagina laten zien. Andere kleding was nog vlak daarvoor onder mijn naaimachine vandaan gerold!

Ik ga geen heel vakantieverslag maken van alle zelfgemaakte outfits maar maak me er hier vanaf met een fleurige collage 😉

Next stop: Ibiza!!!!

Geef een reactie

